Annons

Softonic-recension

Serendipity (Föreningar) - Ett roligt och lärorikt pussel spel

Serendipity (Associations) av Elvista Media Solutions är ett gratis pussel-spel tillgängligt på Android. Med över 2000 ord och 28 par som är kopplade till varandra genom betydelse, är detta spel inte bara roligt utan också lärorikt. Spelet har enkla regler, där du behöver rensa skärmen från ord som tas bort i par. Det är viktigt att notera att inte varje kombination är korrekt, så det är bäst att börja med par som är utan tvivel.

Serendipity (Associations) erbjuder fyra typer av spel och 15 varianter av spel-design. Du kan spela tillsammans med dina vänner på en enhet och tävla om högsta poängen i Google Play:s betygssystem. Spelet är ett utmärkt sätt att testa din lärdom och intuition samtidigt som du utvecklar ditt minne för nya ord och begrepp.

Sammanfattningsvis är Serendipity (Associations) ett engagerande och lärorikt pussel-spel som är perfekt för alla som vill fördriva tiden samtidigt som de förbättrar sina kognitiva färdigheter.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Serendipity (Associations)

Har du provat Serendipity (Associations)? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.